Sunday 21 April 2013

Secangkir Madu, Seindah Bicara

Hi Dan Assalamualaikum....


Selamat datang ke blog "Ceritera Cintaku"... 
Secangkir Madu, Seindah Bicara merupakan bahagian pengenalan tentang diri pemilik blog ini iaitu, saya.. Orang kata tak kenal maka tak cinta, maka melalui SMSI
this is me!!
 inilah kamu dapat mengenali saya dengan lebih lanjut...
So enjoy your reading...hehee


Nama diberi dulu, kini, dan selamanya ialah Noor Shafiqah Binti Mohd Roslan dan sudah berumur 22 tahun. Dilahirkan di Hospital Umum, Kuching, Sarawak pada 04 Disember 1991 tetapi dibesarkan di negeri Johor Darul Takzim. Saya merupakan anak ke-7 daripada 10 orang adik beradik yang terdiri daripada 3 lelaki dan 7 perempuan. 4 orang daripada adik beradik saya sudah pun mendirikan rumah tangga dengan pilihan masing-masing dan hasilnya saya mempunyai 11 orang anak saudara yang terdiri daripada 7 lelaki, 4 perempuan dan seorang lagi akan menyusul pada akhir bulan 5 ini. 


pu3rosmah.blogspot merupakan nama gabungan antara ayah dan mak saya iaitu Mohd Roslan dan Salmah. pu3 atau puteri pula memberi maksud anak perempuan... jadi jika digabungkan membawa maksud saya anak perempuan kepada Roslan dan Salmah... :D.

Sedang melanjutkan pelajaran di Universiti Utara Malaysia dalam bidang Pengurusan Sumber Manusia  selama 3 tahun dan tahun ini merupakan tahun kedua pengajian saya. 
Memegang kad matrik bernombor 213469 dan menetap di Dewan Penginapan Pelajar Telekom Malaysia.


#baiklah sampai di sini saja tinta penulis ni.. sampai bertemu di lain masa... 

2 comments:

  1. Well Done!
    Wait for the person who will do anything to be your everything.

    ReplyDelete
  2. ok!
    i will wait for the right time to come...
    thank you sir!

    ReplyDelete