Sunday 28 April 2013

FRIENDSHIP...!!

 Setiap seorang daripada kitaa tentunya mempunyai kawan baik yang akan sama-sama meniti dan mengharungi cabaran dalam kehidupan yang amat mencabar kala ini... 
Soo, entry kali ni nak ceritakan tentang kawan baik yang saya miliki... Saya sebenarnya seorang yang lebih senang berkawan rapat dengan lelaki berbanding dengan perempuan... Nak tahu kenapa??
Sebab perempuan ni cepat emo berbanding dengan lelaki.. opppsss jangan marah orang perempuan yee... Tapi itulah kenyataannya... 
Lelaki lebih tenang dan tidak mudah ambil hati walaupun gurauan saya melampui batas.. That's why kawan dengan lelaki lagi best! Tapi itu tak bermakna saya xde kawan baik perempuan ok... :D
Sekarang ni masing-masing dah melanjutkan pelajaran ke institut pengajian tinggi yang berlainan dan hanya saya seorang je yang mendapat tempat di UUM ni... So sad! :(. But it is okay as long as all of us can gathering all together when the semester break come.. Here, some of the pictures that we had done during the last semester break... Check it out!!

We're buddies!!

Majlis BBQ dan Sambutan bezday...



Menjelajah Gunung Ledang... :D


Tanjung Emas, Muar

Bestnye main air!!





Bila dah masuk UUM pula, saya berkawan rapat dengan kawan-kawan daripada pelbagai negeri.. Antaranya ialah Perak, Pulau Pinang, Kedah, Kelantan, Kuala Lumpur dan pelbagai negeri lain lagi....


Pesta Konvokesyen UUM ke 24..


Selepas mandi-manda di Sedim...




Di hadapan replika Jambatan Pulau Pinang..
Botanical Garden, P.Pinang...


#Semoga kita tetap menjadi sahabat untuk selamanya~~ :D

No comments:

Post a Comment